Pædagogisk dag på skolen, dyrtkøbt psykolog agerer konsulent, vi skal arbejde med trivsel og godt kollega-skab.
Vi snakker om forenklede arbejdsgange, så der bliver mere tid til pædagogiske debatter og kollegial supervision, det foreslås at noget tid kunne købes ved at sende mere information pr. mail.
“Pyha” siger en kollega, der ellers er mere ferm til håndtering af computere end mange andre “Jeg kan godt ha’ lidt svært ved at ovreskue, hvordan jeg skal komme igennem flere mails, end jeg skal nu!”
“Ja, jeg får nu alt mit på mail, og det er ikke noget problem for mig!” proklamrer Fru Psykolog.
Ta’ den, du!
Jeg syntes ellers, at hun havde været en god guide igennem dagens opgaver, men der gik glansen dæleme af Sankt Getrud…
4 Kommentarer
Det var assertiv kommunikation , der ville noget – så ku hun lære det, dumme medarbejder! 😉
Hun var ikke pengene værd, eller? 🙁
Hun skulle ha’ haft et rap for den bemærkning, den var bare så dum 🙁
Det er en af den slags bemærkninger, som må hænge sammen med at hun ikke får nogen mails eller ikke læser dem ordentligt.
Siden tidernes morgen har ledelse og effektivisering skullet tage hånd om at dæmpe overflødig, larmende kommunikation, så man kan koncentrere sig om det egentlige, det, der tæller ved begyndelsen af næste dag.
Hey Donald og velkommen her!
Det var en rigtig dum bemærkning,der i alle tilfælde viser, at hun sidder i en noget andet stilling, end vi gør på skolen, og, måske som du siger, modtager hun ikke så meget e-post.
Jeg ved, at hendes første udspil til konsulentbistand lå i et prisleje på ca.70.000, det skulle dække noget forberedelse og 3 dage på skolen; jeg tror, at ledelsen valgte en halv pakke, og hvis de har betalt hende 30.000 for det hun leverede i lørdags, så forstår jeg godt, at hun ikke modtager ret meget post!